UMOWA GWARANCYJNA

UMOWA

UMOWA GWARANCYJNA

Wybrałeś łóżko DUX. Z pewnością oczekujesz produktu o bardzo wysokiej jakości. DUXIANA robi wszystko w swojej mocy aby wprowadzać na rynek produkty najwyższej jakości, ale bez względu na to jak bardzo drobiazgowo podchodzimy do kontroli jakości, wady mogą się pojawić. Niektóre mogą być niezauważalne od razu po zakupie, natomiast mogą się ujawnić po kilku latach użytkowania. Nasza gwarancja nie pokrywa bieżącego użytkowania, lecz odnosi się do wad fabrycznych bądź materiałowych w wyznaczonym okresie gwarancyjnym. Ogółem, łatwo zauważyć, że okres gwarancyjny, który oferujemy jest znacznie dłuższy niż większości produktów na rynku. Właściwie jest dwukrotnie dłuższy niż jest to przewidziane w prawie. Podstawowa gwarancja obejmuje okres pięcioletni i dotyczy drewnianej ramy i ciągłej sprężyny. Kolejny, dłuższy okres gwarancyjny od piątego do dwudziestego roku użytkowania jest skorelowany z wiekiem produktu. Aby zapewnić klientom poczucie bezpiecznego zakupu, DUX zapewnia następujące usługi oraz porozumienie gwarancyjne w przypadku uszkodzenia ramy bądź systemu sprężyn:

  • W przypadku złamania ramy bądź sprężyn w przeciągu pierwszych pięciu lat od momentu zakupu, DUXIANA wymieni uszkodzony materac na nowy bez żadnych kosztów po stronie klienta.
  • W przypadku złamania ramy bądź sprężyn po upływie pięciu lat od momentu zakupu, Twój materac zostanie wymieniony na nowy po kosztach związanych z liczbą lat użytkowania. Jeśli wada została ujawniona w trakcie szóstego roku użytkowania, zostanie naliczona opłata w wysokości 5/20 ceny zakupu komponentu w danym roku. Następnie koszt serwisu jest zwiększany o 1/20 z każdym minionym rokiem aż do upływu dwudziestu lat gwarancji.

Umowa serwisowa i gwarancyjna wygasa:

  • Jeśli uszkodzenie ramy lub systemu sprężynowego zostało spowodowane umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa.
  • Jeśli dojdzie do pęknięcia w ramie lub systemie sprężynowym w modelu, który nie jest już produkowany przez firmę DUX, umowa serwisowa i gwarancyjna dotyczy modelu porównywalnego do uszkodzonego.

Nie zwracaj towaru bez wcześniejszego zapoznania się oraz akceptacji warunków gwarancyjnych. Prosimy o skierowanie wszystkich powstałych roszczeń wynikających z powyższej umowy serwisowej i gwarancyjnej do sprzedawcy, u którego został zakupiony produkt.

Skontaktuj się z nami

Sklep

Tetmajera 83, Kraków

Email

duxiana@premiumliving.pl

Telefon

508 506 277